404
نعتذر , لا نستطيع ايجاد الصفحة المطلوبة

لورد جديد لا يمكن تشغيل سيرفرك الا بيه بس و تحدى و من السورس مش الكلينت بس




ازيكم يا شباب انا انهردا جلتلكم لورد من كونكر طبعا اللورد دا 

مش من تكويدى انا جيبوا من تيم اكسور 

اللورد دا من تكويد

CorrM

اللورد اسمو 

CorrMLoader

التحميل اهو 


اولا هتحمل ملفات اللوردر
و تحطه فى الـكلينت على طول و توافق على الاستبدال

البورت و الهوست فى نفس الملف الى هنشرحه تحت

[ ملاحظه ] احذف هذا الملف [ csv3config.ini ] لو موجود عندك و اترك [ CSV3Hook.dll ]

,,

ثانيا هنفتح ملف [ CorrMconf.ini ]
فى الملف يوجد قيمه بأسم [ Buf ] دى تحط فيها اى رقم من 1 الى 254 بس ابعد عن 144 لانها مش هتغير شئ لو بقت 144
إقتباس المشاركة

من الاخر حط اى حاجه من 1 الى 254 بس بلاش 144 لانك مش هتعمل اى فرق و هيشتغل اى لوردر عادى جدا

فى الملف هتلافى القيمه [ AmountProg ] دى قيمتها هتغيرها على حسب الكلام الى هتقراه دلوقتى
تحت القيمه [ AmountProg ] هتحط القيم الى انتا عاوزها بنفس الشكل دا
Prog1=notepad.exe
Prog2=calc.exe
Prog3=cmc.exe
فى الحاله دى هنخلى قيمه [ AmountProg ] تبقى [ 3 ]
إقتباس المشاركة

يمكنك الاضافه كما تريد حتى لو اضفت 1000000 اسم او قيمه ,
الفايده منهم هو ان الكلينت نفسه مش اللورد هو الى هيقتل البرامج دى الى انتا هتحطها
[ عمل اللوردر بتاعى بينتهى بتشغيل الـكلينت و يغلق نفسه الكلينت بعد كدا هيتكفل بكل حاجه قتل البرامج و اكتشاف ان اللعبه اتفتح باللورد بتاعنا ولا لا ] ( الخلاصه ان البرامج دى طول ما اللعبه شغاله مستحيل انهم يشتغلو الا بس لو اللعبه اتقفلت )

ننتقل للسورس بقى

فى السورسات الجديده الى شبه سورس اسلام رضا
هنعمل الاتى

الملف [ Server.cs ]
ابحث عن [ AuthServer_OnClientReceive ] و بدله كلو بدا

static void AuthServer_OnClientReceive(byte[] bufferint lengthClientWrapper arg3
        { 
            
// CorrMLoader 
            
bool IsCorrM false

            
int CorrM_BUF 50

            if (
buffer[4] == CorrM_BUF
                
IsCorrM true
            else 
                
IsCorrM false

            
buffer[4] = 144

            var 
player arg3.Connector as Client.AuthClient
            
player.Cryptographer.Decrypt(bufferlength); 
            
player.Queue.Enqueue(bufferlength); 
            while (
player.Queue.CanDequeue()) 
            { 
                
byte[] packet player.Queue.Dequeue(); 
                
ushort len BitConverter.ToUInt16(packet0); 
                
ushort id BitConverter.ToUInt16(packet2); 
                if (
len == 312
                { 
                    
player.Info = new Authentication(); 
                    
player.Info.Deserialize(packet); 
                    
player.Account = new AccountTable(player.Info.Username); 
                    
msvcrt.msvcrt.srand(player.PasswordSeed); 
                    if (!
LoginBruteForce.AcceptJoin(arg3.IP)) 
                    { 
                        
Console.WriteLine("Client -> "player.Info.Username" was bloked  Adrres "arg3.IP"!"); 
                        
arg3.Disconnect(); 
                        break; 
                    } 
                    
Database.ServerInfo Server null
                    
Forward Fw = new Forward(); 
                    if (
ServerData.Servers.TryGetValue("Horror-Co"out Server)) 
                    { 
                        
// CorrMLoader 
                        
if (IsCorrM
                        { 
                            
// It's Running With CorrMLoader !! :) 
                            
if (!player.Account.exists
                            { 
                                
Fw.Type Forward.ForwardType.WrongAccount
                                
player.Send(Fw); 
                            } 
                            if (
player.Account.Password == player.Info.Password && player.Account.exists
                            { 
                                
Fw.Type Forward.ForwardType.Ready
                            } 
                            else 
                            { 
                                
LoginBruteForce.ClientRegistred(arg3.IP); 
                                
Fw.Type Forward.ForwardType.InvalidInfo
                            } 
                            if (
IPBan.IsBanned(arg3.IP) || player.Account.Banned
                            { 
                                
Fw.Type Forward.ForwardType.Banned
                                
player.Send(Fw); 
                                return; 
                            } 
                            if (
Fw.Type == Network.AuthPackets.Forward.ForwardType.Ready
                            { 
                                
Client.GameState aClient
                                if (
Kernel.GamePool.TryGetValue(Fw.Identifierout aClient)) 
                                { 
                                    
Fw.Type Forward.ForwardType.InvalidInfo
                                    
aClient.Disconnect(); 
                                    
player.Send(Fw); 
                                    return; 
                                } 
                                
Fw.Identifier player.Account.GenerateKey(); 
                                
Kernel.AwaitingPool[Fw.Identifier] = player.Account
                                
Fw.IP GameIP
                                
Fw.Port GamePort
                                
Console.WriteLine("{0} has logged on Server: {1}! IP:[{2}] Country:[{3}]"player.Info.Usernameplayer.Info.Serverplayer.IPKernel.Lookup.lookupCountryName(player.IP)); 
                            } 
                            
player.Send(Fw); 
                        } 
                        else 
                        { 
                            
// It's Not Running With CorrMLoader !! :( 
                            
Fw.Type Forward.ForwardType.WrongAccount
                            
player.Send(Fw); 
                        } 
                    } 
                } 
            } 
        }  

السورسات العاديه
فى ملف [ Program.cs ]
هنبدل الفويد دا [ AuthServer_OnClientReceive ] بـ دا

static void AuthServer_OnClientReceive(byte[] bufferint lengthClientWrapper arg3
        { 
            
// CorrMLoader 
            
bool IsCorrM false
            
int CorrM_BUF 50

            if (
buffer[4] == CorrM_BUF
                
IsCorrM true
            else 
                
IsCorrM false

            
buffer[4] = 144

            var 
player arg3.Connector as Client.AuthClient

            
player.Cryptographer.Decrypt(bufferlength); 

            
player.Queue.Enqueue(bufferlength); 
            while (
player.Queue.CanDequeue()) 
            { 
                
byte[] packet player.Queue.Dequeue(); 

                
ushort len BitConverter.ToUInt16(packet0); 
                
ushort id BitConverter.ToUInt16(packet2); 
                if (
len == 312
                { 

                    
player.Info = new Authentication(); 
                    
player.Info.Deserialize(packet);                                     
                    
player.Account = new AccountTable(player.Info.Username); 
                    
msvcrt.msvcrt.srand(player.PasswordSeed); 

                    
Forward Fw = new Forward(); 
                    
// CorrMLoader 
                    
if (IsCorrM
                    { 
                        
// It's Running With CorrMLoader !! :) 
                        
if (player.Account.Password == player.Info.Password && player.Account.exists
                            
Fw.Type Forward.ForwardType.Ready
                        else 
                            
Fw.Type Forward.ForwardType.InvalidInfo

                        if (
IPBan.IsBanned(arg3.IP)) 
                        { 
                            
Fw.Type Forward.ForwardType.Banned
                            
player.Send(Fw); 
                            return; 
                        } 

                        { 
                            if (
Fw.Type == Network.AuthPackets.Forward.ForwardType.Ready
                            { 
                                
Fw.Identifier player.Account.GenerateKey(); 
                                
Kernel.AwaitingPool[Fw.Identifier] = player.Account
                                
Fw.IP GameIP
                                
Fw.Port GamePort
                            } 
                        } 
                        
player.Send(Fw); 
                    } 
                    else 
                    { 
                        
// It's Not Running With CorrMLoader !! :( 
                        
Fw.Type Forward.ForwardType.InvalidInfo
                        
player.Send(Fw); 
                    } 
                } 
            } 
        }  

التغير هيكون فـ المتغير الى اسمه [ CorrM_BUF ] الرقم الى بيساويه لازم يكون هو نفس القيمه [ Buf ] الى فى ملف [ CorrMconf.ini ]
[ لازم يكونو شبه بعض و الا مش هيدخل الاكونت ابدا ]

,,

طبعا استخدام لوردر خاص بينا ليه فوايد بس طبعا كلنا عارفين انه مهما عملنا ممكن يتغير و بطرق كتير
طالما مش مرتبط بالسورس او بمعنى اصح السورس مش بيتحقق من اللوردر عشان كدا انا فكرت وبرمجته مخصوص للامر دا

,,

الشئ التانى :
( انا كاتب فى الكود تعليقات بدل على المكان الى فيه التحقق و اذا كان فعلا تم استخدام اللوردر بتاعنا ولا لا فـ بالتالى ممكن على اساس الشرط دا تبرمج حاجات كتير و افكار اكتر و مميزات ممكن تضيفها براحتك ]

,,

الشئ الثالث :
انا فعلا كنت ناوى احتفظ باللوردر دا لنفسى وللسيرفر الى ان شاء الله ناوى افتحه بس الصراحه انا استفدت منكم كتير و قولت انزل حاجه
كويسه تليق بالمنتدى و الرجاله الجميله الى فيه.

,,

علشان خطرى الى عنده كلمه حلوه يكتبها اكيد هتشجعنى, غير كدا ابوس ايدك مش تحبطنى 



مواضيع ذات صلة

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

جميع الحقوق محفوظة 2013-2017 ل مبدع البرمجيات
تصميم : مستر ابوعلى