404
نعتذر , لا نستطيع ايجاد الصفحة المطلوبة

الدرس الاول : كيفية عمل سيرفر كونكر تهييس


ازيكم يا شباب يا رب تكونو بكل خير 

انهردا انا هشرح اول درس فى الدروة وهو كيفية عمل سيرفر كونكر تهييس 

طبعا الدرس دا اتشرح اكتر من مرة بس لزم نشرحو تانى لو انتا عارف ازاى تعمل

سيرفر فا ممكن تسيب الدرس دا خالص وتروح للدرس الى بعد كدا

ااسبكو مع الدرس 


مرفقات الدرس 

AppServer


Navicat


Notepad ++


السورس + الباتش 


مواضيع ذات صلة

هناك 6 تعليقات:

  1. الله ينور جارى التجربة

    ردحذف
  2. انا عملت كل حاجه بتجيلى مشكلهDatabase error.Please check MySQL.server will now close

    ردحذف
  3. اتاكد ان اسم السيرفر الى فى القاعدة هو الى فى ملف الكونفج الى فى السورس

    ردحذف
  4. لو سمحت عندى مشكلة انا ويندوز 7 بيجيب رسال has stopped working

    ردحذف
  5. انا عندي مشكلة بجلي انا السرفر مزدحم الرجاء المحاولة بعد 20 دقيايق

    ردحذف

جميع الحقوق محفوظة 2013-2017 ل مبدع البرمجيات
تصميم : مستر ابوعلى